söndag, maj 16, 2010

Lugn söndag

I förmiddags mötte vi upp Arzu i stan och vi åt brunch på ett mysigt litet ställe som hette Njutbar mat i Malmö.
Ingen mat utöver det vanliga men det var trevligt ändå.
Där satt vi tills det var dax för Arzu att gå till jobbet.
Alex och jag körde vidare mot ikea för att kolla in lite tyger till Alex kommande fest.
Hittade 30 meter tyg för 49 kronor, det tyckte vi var billigt !
Hundarna behövde oxå rastas så det fick bli fasanskogen innan vi åkte hem till mamma för kvällsmat och hemmabakad rabarberpaj, mums...





Mitt värdefullaste (alla tre då alltså)!

Ser ni rådjuret?


Mina pluttungar

I lördags regnade det hela dagen så vi valde att åka och handla istället.
Mest till Alex då.
(Den lila klänningen är inhandlad vid ett tidigare tillfälle.)
-

1 kommentar:

  1. Tänk....jag började just undra kring Alex klädval :)Tyckte det var progressivt!

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!