onsdag, september 01, 2010

Alice

Nu har jag trimmat henne lite och då ser man såret mycket bättre.
Tack kära grannar för att ni lider lite med oss.
Vi tycker oxå synd om oss lite och framförallt Alice.
Inte nog med att hon är kass.
Selma skulle ju såklart kräka två gånger igår kväll.
Första gånger var efter att hon hade hoppat framför akvariumet.
Troligen var hon för stirrig och hade precis ätit.
Andra gången vet vi inte. Hör bara att hon får upp vätska under täcket.
Ja jag vet det är äckligt. Vet precis vad ni tänker.
Men jag kan ju säga som så att vi behöver inga barn för att någon ska kräka i sängen.
Vi har redan två kräkfior. ;-)
Och skulle det bli någon kräkbebis i framtiden så är Alex expert på att torka kräk.
Puss på dig min älskling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!