torsdag, mars 24, 2011

Vår

Våren verkar faktiskt ha kommit nu.
Det var 14,6 grader i solen igår.
Efter att larmteknikern var klar hos oss begav jag mig ut med mamma på en runda runt sjön.
Härligt med lite varmare vindar och inte den isande kylan som svider på låren.
Jag hade gjort varmchoklad till oss och det smakar ju ännu bättre ute.

Första gången jag såg Selma flåsa i solen detta året hehe.
Men här skulle hon ju såklart gäspa mitt i fototagningen.


Alice kände för att ta sitt första dopp. (Inget som vi uppskattade)


Mamma med varm choklad.




Selma är klättermaja nr 1. Värre än Alice.



Ser ut som om vi ler båda två. :-)



På väg hem igen.
Selma har hittat en glipa i nätet i mammas kombi som hon tränger sig igenom för att få sitta fram.
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!