torsdag, februari 09, 2012

Tyskland

Var ju i Tyskland i ett par dagar.
Hade Selma med mig denna gången.
Snön kom och det var jättekallt under den helgen.
Här kommer lite bilder från dagarna.

På ena färjan på scandline hade man inrett ett hundrum.
Vi var dom enda i rummet så lugn och ro hade vi.




Varm dryck i kolonin efter en kall promenad i Warnemünde.

Sen kom snön ordentligt.
Och kylan på det.



I stan med mina kusiner och min moster.
Vi var och provade en hel del klänningar för kommande event.


Lördags kväll hade vi 18 minus grader.


Varmt element. Där satt jag hela kvällarna.




Söndag morgon och superkallt.




En av många besökare hos mormor o morfar.
En spräcklig koltrast hona. Lite ovanligt.


Middag och vila innan det var dax att bege sig till färjan.

Is i hamnen i Trelleborg.
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!