torsdag, maj 03, 2012

Bröllopsdagen

Här är en del bilder från min kamera.
Bilderna togs utav mig och andra i sällskapet.
Som sagt, det togs en hel del bilder och detta är bara ett litet urval utav våra bilder.
Jag har tyvärr inte sett de andras ännu...

Kvällen innan.
 Alex hjälper mig med att ta bort nagellack ifrån tårna.
Hade precis fått gjort akryl naglar och ville därför inte hålla på med nagelborttagningsmedlet.



 En drink hos frisören skadar inte för att lugna nerverna.

Ovanför frisören fick vi låna en lägenhet för att kunna byta om.


 På väg till kyrkan.
Börjar bli smått nervös.

 Efter kyrkan bar det av till Molino Blanco för fördrink med kanapéer och senare middag.
Här söta Jenny och Marcus.

 Astrid och Mona.


 Mormor.

 En utav våra många presenter.
En strandkorg till terassen!



 Lasse, morfar och mormor.





 Menyn för kvällen.
Istället för beef rossini kunde man välja fisk om man ville ha det istället.










 Dags för skobyte. Verkligen bra idé att ha med ett par extra skor.





 Första dansen med den sjungande kocken.
Han sjöng verkligen riktigt bra!



 Sen blev det många danser till hela natten lång.










 Mina kusiner som höjt stämningen i sovrummet.

 Vilken tur att jag fick hjälp utav Alex att plocka ut alla hårnålar ur håret.
Det tog en stund.

Vi fick även presentkort, skumpa och en fotobok utav tjejerna från möhippan.
Tack alla ni som gjorde vår dag så speciell!!
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!