tisdag, april 19, 2011

Cykling med 2 hundar

Vilket väder det var igår.
Helt underbart!
Jag fick ju en cykel och kärra av min familj på min födelsedag.
Den användes igår och vilken succé det blev.
Först skrattade jag så tårarna rann för det såg så roligt ut.
Hundarna tyckte det var ok. Är ju inte långt till mamma.
Denna vagn är bra att ha ifall vi ska cykla iväg på landsvägen lite längre sträckor.
Är inte sugen då att ha två hundar i koppel när bilar swischar förbi.
Och hänga 2 cykelkorgar är inte heller det ultimata.
De har ju myggnät och regnskydd om det skulle behövas.
Dessutom (som mamma säger) är den ju bra för kommande framtida barn.
Lovade att spara den tills dess. ;-)




Mycket bus blev det oxå..



Mamma hade bakat...

Tjockkatten njöt oxå av värmen.

Min fina cykel! Tack ännu en gång!
-

2 kommentarer:

  1. Det där måste vara skogens första hund-riksha ;)
    Vad skulle det kosta oss för att få våra doggar transporterade på det viset???

    SvaraRadera
  2. Jag tror maxvikten var 36 kilo.
    Vet ej om era hundar har lättvikt?

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!