torsdag, november 19, 2009

Ons

Lugn ledig dag igår.
På morgonen var det besök hos tandläkaren som gällde och sen frukost hos mamma.
Ella följde med oss hem och vi lagade enchiladas med kycklingfyllning och fetasallad till kvällsmat.
Stormen var inte alls kul. Allt ute i trädgården förflyttade sig och när Alex gick ut med hundarna fick han flytta några stora grenar ifrån vägen så att han kunde köra till jobbet idag.
---------
Ruhiger tag gestern.
Morgens bin ich zum zahnarzt gefahren und danach gab es frühstück bei mutti zuhause.
Ella ist denn mit uns nachhause gefahren und zum abendbrot habe ich enchiladas med huhnfüllung und fetasalat gemacht.
Der sturm war überhaubt nicht lustig. Alles im garten hat sich bewegt.
Und als Alex mit den hunden draussen war musste er ein riesen ast vom weg runter tragen damit er heute morgen zur arbeit fahren konnte.

1 kommentar:

  1. Om det var mina grenar så får en tacke för hjälpen för jag kom ut lätt som en plätt innan Alex körde!
    Tänkte jag skulle röja resterna i helgen när jag har dagsljus till hjälp.

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!