torsdag, oktober 30, 2008

Mammas avfärgningsdag....

Igår körde jag förbi mamma på fika. Hon hade fått för sig att färga av håret. Som ni ser blev det rätt blek i hårbottnen. Efter avfärgningen skulle mamma färga om håret i en annan färg. Hoppas det blev bra. Till sin hjälp hade hon Karla hennes väninna. Jag hann inte stanna kvar och se resultatet. Förhoppningsvis skickar mamma en bild till mig så vi kan få se. Jag vet bara att Karla även klippte håret på henne. Äntligen!
---
Gestern war ich bei mutti zum kaffe. Sie hatte sich vorgenommen ihre haarfarbe raus zu machen. Wie ihr sehen könnt ist es sehr hell geworden. Danach wollte sie eine andere haarfarbe reinmachen. Karla hat sie dabei geholften. Wie es geworden ist weis ich leider nicht. Bin nicht so lange geblieben. Weis nur das Karls ihr auch die haare geschnitten hatte. Entlich!. Mahl hoffen das sie ein bild rüber schickt so das wir sehen können wie es geworden ist.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!