torsdag, oktober 16, 2008

Sjukdag..

Idag är jag sjuk... Har känt mig krasslig ett tag redan innan. Just nu hör jag knappt någonting. Hörde inte ens att det blåste ordentligt inatt och att blomkrukor och grillen hade vält. Ovan på dövheten så har jag en huvudvärk som har hållt i sig sen imorse när jag vaknade. Jag får inte bort den. Inte ens med värktablett. Till toaletten får jag oxå springa ett par gånger idag. Så, nej idag är ingen bra dag alls....
---
Heute bin ich krank... Habe mich schon eine zeit ein bisschen krank gefühlt. Jetzt höre ich im moment fast nichts. Habe nicht mal den sturm heute nacht gehört obwohl der blumentöpfe und den grill umgeschmissen hatte. Mit der taubheit habe ich auch kopfschmerzen die seit heute morgen immer noch nicht weg sind ob wohl ich eine smerztablette genommen habe. Zu toilette muss ich auch oft laufen. Also, nein heute ist kein guter tag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!