lördag, februari 06, 2010

*****

Mötte upp min vän Arzu i stan och tog en fika på Redfellas Juicebar inne på Hansa.
Därefter hade Alex och jag en tid hos frisören tillsammans.
Han som klippte mig (en ung kille) berättade att han tidigare jobbat på volvo och byggt motorer.
Känns ju tryggt att bli klippt utav honom. Not. Hoppas bara jag inte ser ut som skit alltså. (Mer än vanligt då)
-------
Habe gestern meine freundin Arzu in einem café getroffen.
Danach hatten Alex und ich beide eine zeit beim frisoer. Der meine haare geschnitten hatte (ein junger man) der hat früher bei Volvo gearbeitet und motoren zusammen gebaut.
Das hat sich toll angehört. Hoffentlich sehe ich nicht mer scheisse aus als früher..





2 kommentarer:

  1. Anonym6/2/10

    var e bilden på din frisyr??? arzu

    SvaraRadera
  2. Jag tog ingen bild. Tänkte inte alls på det.

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!