onsdag, mars 24, 2010

Dagarna som gått.

Dagarna bara flyger förbi.
Min ledighet är snart slut.
Hela dagarna är det fullt upp med hundarna.
Sen har jag hjälpt mamma med att titta på ett hus en gång till samt gå igenom allt med en besiktningsman. Det kommer nog att bli jättebra. Mer info kommer senare när allt är klart.
Fint väder har det oxå varit och vi har haft en hel del grader i solen.
Måste tillägga att idag är det sjunde dygnet som det har hållt sig över nollan både natt och dag. Det innebär att våren nu är här på riktigt !

Hundarna lämnades själva en stund häromdagen. Selma satte vi i en egen bur mest så att hon inte skulle bita sönder allt i tvättstugan (eftersom det numera är ett förråd) och för att hon skulle lämna Alice ifred. När vi kom hem tittade Alex in genom fönstret och frågade mig samtidigt om jag inte hade satt Selma i buren. Snacka om att vi böev nyfikna på hur hon kom ut. Troligen har hon klättrat. Jag testade henne senare när jag var hemma och filmade detta här nedan.

Så såg det ut när vi lämnade huset.

Så stod de när vi kom hem igen.



Såhär har hon troligen kommit ut. Tur hon inte fastnade så när vi var borta.





Nästan inga tänder kvar nu.

Nu har vi lyckats få två som tigger mat....

Får se om det blir detta huset som mamma tar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!