lördag, mars 27, 2010

Josefines dag

Igår firade vi min systers födelsedag hemma hos mamma.
Det blev både tårta och god mat.
Djuren latade sig som vanligt och vi åt som vanligt.
Med andra ord var allt som vanligt.
--------
Gestern haben wir Josefines geburtstag bei mutti gefeiert.
Es gab torte und leckeres essen.
Die tiere haben wieden gefauelt und wir haben wieder gegessen.
Mit anderen worten war alles wie immer.

Syrran och jag... Åtta år skiljer det mellan oss. Snygga vi är va? (Hon har extensions det har inte jag ;-) .) Det är mycket som är fake på de unga idag. Och de vet alla om det, även killarna alltså men ingen verkar bry sig. Det är mer ok idag än på min tid. (Usch vad jag lät gammal där.)







De verkar verkligen gilla varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!