måndag, juni 21, 2010

Alex 30-års fest

I lördags hade vi Alex 30-års fest med familjen.
En lyckad fest helt enkelt.
En del utav min familj från tyskland kom och Alex familj.
Jag låter bilderna tala för sig själv.
Har en del filmmaterial oxå men det tar vi en annan gång :-)
Morfar höll tal.
Alex pappa hade ordnat Elvis till oss och det var jättebra!
Alex syskon hade skrivit en låt till Alex som lät helt underbart.
Maten blev oxå lyckad trots att jag hade lagat det mesta själv.
En del av oss stannade uppe till småtimmarna och vi kom inte i säng förrän vid fyra tiden.
Nu är det resten utav städningen som gäller för min del...

Före










Fördrink med en del skålande



Alex syster väntar smått om ca en vecka.

Maten


Maten.



Elvis





Kaffe med tårta.

Man sjöng fint för Alex.


Groggbordet tas fram och alla bjöds på en VM shot.


Alex och Foffe sjöng för oss.

Peter sjöng oxå...




Bör nog dra ner på alkoholintaget.






??


Dax att lägga sig....tror jag.

Efter.



-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!