onsdag, juni 30, 2010

Tisdag

Igår på dagen var vi nere vid sjöarna och badade med hundarna.
Detta bara älskar dom.
Selma hade jag lös den första stunden.
Sedan fick hon fnatt och toksprang in mot en familj som låg och solade.
Hon hoppade på pojkens rygg och grusade ner flera andra och deras saker.
Efter det blev det koppel på igen.
Kvällen spenderades hemma hos Alex pappa Lasse.
Vi grillade och maten var som vanligt helt underbar.
Såklart var vårt drama för dagen inte över.
På kvällen hade Selma fått tag på en padda i trädgården som hon tuggade på.
Detta resulterade i löddrig mun pga giftet och hon kräkte ett par gånger.
Jäkla hund alltså....





Trött efter bad och lek.

Helge ville oxå duscha lite.



Goda förrätten hemma hos Lasse. Mums !

Ja, jag vet inte.... soffan är väl inte tillräckligt stor nog för dessa gigantiska hundar.
-

2 kommentarer:

  1. Hmmm - låter som om ni fått en handfull i Temlan ;)
    Här är soffan sällan stor nog att rymma mer än hundar - en annan är hänvisad till hundsängen eller kontorsstolen om man vill kolla Tv.

    SvaraRadera
  2. Haha så känner jag lite när jag ska sova.
    Måste nog "claima" tillbaka vår säng.

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!