måndag, juni 14, 2010

Kiss

Igår var vi på Kiss konsert.
Wow vilken show! Gubbarna kan än!
Timmarna bara flög förbi.
De hängde i linor, spottade blod, åkte linbana, smällde av raketer, kastade eld.
Sparade varken in på rök och konfetti.
Det kallar jag valuta för pengarna.
Vi hade turen att få biljetter (redan i november) till the golden circle mitt framför scenen.
En underbar upplevelse blev det för oss båda.
Här nedan ett urval av bilder (blev en hel del).





Basen var väl så hög att det inte alls blev bra med ljudet i kameran.....


























-

2 kommentarer:

  1. Anonym14/6/10

    wow vilken konsert..och vilka bra bilder ni fick!! Visst är stämningen härlig på konsert?!?! Är det bra annars med er?
    Kram kram cindy

    SvaraRadera
  2. Ja, man rycks med av alla andra runt omkring.
    Det är bra med oss.
    Jag håller på att planera Alex födelsedagsfest för fullt.
    Har bjudit min och hans familj till oss.
    Den eviga frågan just nu är: Ska vi vara inne eller ute.
    Väderrapporten ändras från dag till dag.
    Jäkla skit väder alltså.
    Vill ha gassande sol nu !!

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!