lördag, februari 21, 2009

Järavallen

Idag var det jättefint väder ute. Noll grader och knappt någon blåst.
Så jag (Julle) och Alice åkte ut till Järavallen för en promenad.
Vi kom ganska tidigt så trots att det var lördag så hade inte många barnfamiljer/hundfamiljer kommit ännu.
Alice hade så mycket spring i benen.
Ju längre vi kom på rundan ju mer energi fick hon. Det tog liksom inte slut.
Vår runda tog ca 1,5 timme.
På vägen hem kom en massa bilar med hundar och barn.
Fast nu när hon ligger här i värmen så är hon helt utslagen...
Måste tillägga att Alice gillar kameran.
Var och varannan bild som hon är med på där posar hon.
Så fort jag skulle fotografera något i naturen så står hon där mitt i bilden. Upp på stubbe, bredvid stocken, i busken ja överallt.
Vet inte varför och jag har inte lärt henne det.
Men hon är väl van eftersom vi tar så mycket bilder på henne alltid.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!