söndag, maj 03, 2009

Lördagsträff

Igår hade vi planerat in en grillning sen en längre tid tillbaka.
Tur med vädret hade vi och sällskapet var lika bra som alltid.
Vi kom överrens att alla skulle ta med sig det kött man ville grilla själv. Allt annat stod vi för.
Totalt blev vi åtta personer och lite tjej Linnea. Cecilia hade tagit med sig Charlie som är hennes mammas hund.
Det var jättegod mat som serverades och alla blev nöjda.
Till efterrätt hade Cecilia tagit med rabarber så det blev en god rabarberpaj med vaniljsås.
Eftersom det började blåsa en del så åt vi pajen med kaffe inne i huset.
På kvällen slog min förkylning riktigt igenom. Mådde dåligt på morgonen men kvällen värkte allt i kroppen och näsan var täppt.
Tog ett varmt bad innan jag gick och la mig. Kan inte säga att jag har sovit sådär superbra. Alex la sig mycket senare.
Idag är det endast slappar dag så man orkar jobba imorgon.



Linnea fick solglasögon utav Cindy


Gott!









Henrik och hans dotter Linnea

Alice har somnat för länge sedan

2 kommentarer:

  1. Anonym3/5/09

    Tackar för en trevlig kväll!! Hoppas att Julle blir bättre.
    Kramis från Arrieborna

    SvaraRadera
  2. Chili & Totte hälsar och ber om ursäkt för att de bar sig åt som både nyfikna & avundsjuka grannar. De försöker rättfärdiga det med att det både luktade gott från ert och att emellanåt såg Alice ut att behöva beskyddas.

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!