torsdag, oktober 08, 2009

- 5 år -

-
Ja, i fem år har Alex och jag levt våra liv tillsammans.
I fem år har vi stått vid varandras sida i lycka och i sorg.
Jag hoppas att det blir många fler år tillsammans.
Vad livet har att erbjuda oss två vet jag inte.
Men det jag tror mig veta nu bådar gott för framtiden....
-------
Ja, fünf jahre leben Alex und ich schon zusammen.
Fünf jahre stehen wir schon bei einander.
Ich hoffe es werden viele mere jahre zusammen.
Was das leben uns anbieten kann weiss ich nicht.
Aber was ich glaube zu wissen scheint gut für die zukunft zu sein....
-

3 kommentarer:

  1. Anonym8/10/09

    Gratulerar, jisus vad tiden går fort!!
    Grattis och kramar från Arrie

    SvaraRadera
  2. Grattis på årsdagen!
    Hoppas nästa 5 blir i enkom nedförsbacke.

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis på er 5 års dag!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!