lördag, december 26, 2009

Julafton

Julafton ja.
Jag jobbade först hela dagen och körde sedan till Alex pappa Lasse där alla redan var samlade.
Alex hade innan dess fått agera som tomte för sina kusinbarn ute i Hofterup.
Kvällen började med glögg och sedan frossades det i supergod jul mat.
Mätta och belåtna begav alla sig en våning ner för kaffe och julklappsutdelningen.
Kaos bland klappar och papper blev det ett tag. Alldeles för många presenter fick man.
Ella och Alice fick såklart oxå klappar att bita i. Alice fick även en fleecejacka att ha på sig när det blåser kallt ute.
När lugnet lagt sig något var det dax för julklappsspelet. Alltid roligt att spela.
Utav Alex fick jag Wii spelet med wii fit sports, wii fit plus och super mario spel. Självklart skulle det provas ut och med en drink i ena handen spelades det bowling och diverse andra sporter.
Huvudet träffade kudden först vid halv tre på natten och alla sov säkert gott.


Alex som tomte

Alla våra klappar som skulle ges bort

Syster Josse och mamma


Skål!



Pappa Lasse, Syster Camilla och systersonen Felix





Mamma jag och syrran

Alice fina fleecejacka



Intensivt är det med triss

Julklappsspelet har börjat





Ett utav presenterna som Alex fick utav mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!