måndag, april 06, 2009

Ang. banantjuven

Till dig som känner sig träffad.
Tycker det är synd att du tar åt dig ifrån texten så som du har gjort. Verkligen.
Denna blogg är till för våra upplevelser och roliga historier.
I historier och berättelser så är inget begränsat och man kan vidga sina vyer hur långt man vill vad gäller skrivandet oavsett om allt är sant eller påhittat.
Detta är våran blogg och då gäller reglerna att vi får skriva vad vi vill, hur vi vill och när vi vill.
Din kommentar till texten påvisar att du nog måste jobba lite på självförtroendet och inte ta åt dig på allting.
Texten innehåller varken namn eller utpekande utav en person.
Som sagt det är bara upplevelser vi har haft i en del av livet. Och livet går vidare. Även för dig.
Inlägget skrevs för två månader sedan. Den är redan glömd för våran del.
Om du känner att folk ändå kallar dig för smeknamn så får du ta det med dem personerna. Jag kan inte ansvara för vad mina kollegor gör eller säger efter att de läser saker. Tyvärr.
Jag skrev endast en rolig historia om en dag på jobbet.
Att du känner att vi snackar skit bakom ryggen det är din åsikt.
Hade jag haft något viktigt att ta upp med dig så hade jag gjort det.
När det gäller att ha lite mod så tycker jag att du kastar sten i glashus. Eller som min chef brukar säga kastar skit i motvind. Eftersom du inte har signerat din kommentar.
Bilden i fråga så tycker jag den är jättekul. Hittade den på nätet.
Om den är lik mig? Ja kanske....

För er som är nyfikna så kommer kommentaren här nedan som jag fick igår.
(Kommentaren gäller för inlägget som las in den 5/2-09.)

Hahahaha jätte kul och se att ni har skapat er en egen fantasivärld där ni utser er själva som ledarna... Tyvärr så måste jag spräcka den bubblan!!! Så vitt jag vet så vill alla minnas er som ap honorna och med tanke på att ni älskar bananer som inte ens tillhör er... det verkar väl vara mer passande så tro inget annat!!! Om ni nu har de till att äta...Att sitta och snacka skit bakom ryggen på folk är ni väl också duktiga på... väldigt tufft o moget att göra det så här på avstånd då det krävs lite mod o säga det till personen!Ingen av er ska väl snacka om utseende för där har ni inget att hämta och tanken att ni förökar er är skrämmande! Beträffande bilden så tycker jag att det är mer likt dig själv än någon annan... samma frisyr o allt!!!Just det, en sak till... ni tar inte skit, ni skapar skit och skit kommer ifrån?! :)

4 kommentarer:

  1. Anonym6/4/09

    Hahahaha, aphonorna, den var bra

    SvaraRadera
  2. Anonym6/4/09

    Var det inte på Securitas ni jobbade? Låter som det vore banankompaniet. Är mest intresserad av om det var en mjölbanan eller sötbanan. Ett tips: Ägna er åt säkerheten istället och var rädda om varandra.

    SvaraRadera
  3. Anonym8/4/09

    Hej, J!
    Roligt att folk skriver kommentarer, tråkigt att dom inte vågar stå för dem utan måste vara anonyma. Kramis Cecilia

    SvaraRadera
  4. Jo jag håller med dig. Det är lite synd.

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!