onsdag, april 15, 2009

Födelsedagen

Min födelsedag fortlöpte rätt lugnt och skönt igår. (Vår chef fyllde oxå år igår..)
Först var det möte på jobbet mellan 13-18.
Första delen var två ergonomer där för att visa oss några stolar och hur man jobbar bäst, sen kom facket och pratade om arbetsmiljölagen och till sist hade vi vårt eget op-möte.
Snacka om att man var trött i huvudet.
Nåväl. Kvällen i sig gick rätt så bra.
Det blev grillning hemma hos mamma med min syster och Alex. Gott!
Såklart hade vi glömt kameran hemma på laddning. Typiskt. Och ändå har vi den alltid med oss annars.
Alex gjorde dock en bild med sin mobil när vi satt och åt.
Efter maten blev det kaffe och present öppning. Som alltid så blir det alldeles för dyra saker. Fick bla örhängen utav Alex, presentkort (hm) och pocketböcker utav min syster och från mamma o Jonas fick jag två present kort (plantor & massage) samt en blus.
Och en massa fina kort! Tack...
På lördag blir det lite mer firande. Då har jag beställt tårta till oss...
Håll tummarna för fint väder!



Gud vad pigga vi ser ut här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!