torsdag, augusti 13, 2009

---.--..---.

Eltel var ute igår hos oss ja, men inte får att kolla hur det ser ut utan de var här för att koppla in telekabeln! De hade fått ordern utav Telia och att det var prio eftersom vi hade väntat så länge redan.
Men problemet var att vi hade skrivit på offerten att vi ville ha inkopplingen den siste augusti så att det ger oss tid att gräva.
Men detta hade inte Telia sett utan skickat ut stackars killen som kom till ingenting.
Dock så märkte han ut vart kabeln låg under marken så att vi lättare vet vart vi ska gräva.
När Alex kom hem efter jobbet hade han hämtat ett jätte paket ifrån posten.
Vi hade beställt lite grejer på gymgrossisten.
Dels lite till mig för att jag känner att jag saknar en del saker i min kost och därför har jag beställt lite. Får se hur det hjälper.
Jag var ute och handlade lite igår på rean, en fin tröja och två coola t-shirts.
Nu imorse drack jag min första drink. Jordgubbsmak. Skulle smaka som milkshake enligt beskrivningen men jag vet inte om jag håller med där...
-----
Gestern war die telefonfirma hier um ihre leitung in unserem haus anschliessen zu können. Wir hatten aber noch nicht unseren kabel in die erde bekommen und sie konnten desshalb nichts machen. Ich habe zu denen gesagt das sie zu früh da sind das wir es erst zum ende august bestellt hatten. Und das er es noch mahl mit seinen auftragsgeber kugen sollte.
Er hatte nur den order bekommen und dort stand es das es hochprio war weil wir schon so lange gewartet hatten.
Alex kam nach der arbeit und hatte ein grosses paket von der post geholt.
Wir haben ein bisschen bestellt weil ich merke das ich nicht alles in meinen essen bekomme was mein körper braucht.
Ich war auch gestern einkaufen und habe ein bisschen sachen gefunden beim ssv.
Heute morgen habe ich mein ersten shake getrunken. Erdbeergeschmack. Soll nach milchshake schmecken aber leider fand ich es nicht so..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!