lördag, juli 31, 2010

Milch Mädchen

Alltså har ni sett detta någon gång?
Detta är mjölk på tub och det finns även i konservburk.
Sockrad mjölk som man kan ha i kaffet, på bakelser eller som vi har den till, att småäta den bara som den är. :-)
Konsistensen är som chokladsås på tub liksom.
Den är så god och nu håller tuben på att ta slut.
Innan kunde jag hitta den i en utländsk affär men inte nu längre.
Retar mig att vi inte köpte mer nu när vi var nere i tyskland.
Vi tog bara tuben. Mamma fick en konservburk och den är större.
Ska förbi henne imorgon och då ska jag norpa lite av henne.
Om ni ser produkten i sverige så bara skrik...

4 kommentarer:

  1. Anonym31/7/10

    Har redan ätit upp min. Oh vad gott, som Helge alltid säger. Hi,hi! Kram Mam

    SvaraRadera
  2. Flörta med G vet jag!
    Så kanske han kan bunkra i Tyska landet till dig.

    SvaraRadera
  3. Anonym1/8/10

    Tror Julle på Tomten om inte så ska du kanske börja göra det för från inside information kan meddelas att x-antal milch mädchen levereras vid dörren på tisdag.
    ho ho ho

    SvaraRadera
  4. Hahaha...ja då får man väl börja tro då..
    (Och hålla plånboken redo ;-) )

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!