torsdag, juli 29, 2010

Ny kamera

Efter en del övervägande kom det en ny kamera på posten.
Alex hade beställt en till mig.
Eftersom jag inte var helt nöjd med min andra och den nästan har 2 år bakom sig kändes det naturligt att satsa på en ny.
Dessutom är den stöttålig och vattentät.
Perfekt för mig som är ute i terräng och vatten med hundarna.
Färgen var väl inte heller så dålig eller?
-------
Nach ein bisschen überlegen kam es einen neuen photoaparat mit die post.
Alex hat mir einen neuen bestellt gehabt.
Weil ich nicht so zufrieden mit den anderen war und der hat schon fast 2 jahre hinter sich war es natürlich einen neuen zu prüfen.
Auserdem ist dieser Stossgeschützt und wasserdicht.
Perfekt für mich die mit den hunden überall draussen ist.
Die farbe ist doch auch nicht so schlecht oder?


2 kommentarer:

  1. Och jag som försöker övertala G att vi absolut måste ha ett vidvinkel objektiv till vår kamera - utan framgång ;(

    Ska vi ta något gott och dricka i helgen och du berättar hur du fick Alex till att fixa en ny kamera?

    SvaraRadera
  2. Thi, hi, hi....
    Jag lyckades övertala gubben ;)
    Sa att du minsann fått en ny kamera som förutom allt annat var vattentät.

    Det funkade ;)

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!