tisdag, juli 20, 2010

Motion

Trots varmt väder även igår så valde vi att motionera lite.
Det blev iaf 2,5 km rundan.
Hundarna verkade gilla det trots att de flåsade i slutet (jag med för den delen).
För att svalka dem lite körde vi ner till sjön och mötte upp mamma med Ella.
Såklart fick Alice sitt böldutbrott igen.
Alltså vissa perioder när hon badar i sjön så efter ca 40 min får hon massa bölder på hela sig.
De verkar oxå klia lite. Vet inte vad det är i vattnet som gör att hon reagerar så.
De sista veckorna har hon inte fått det men nu kom det igen.
Alltså inget mer sjöbad på ett tag. Nu är det havet som gäller.
Kvällsmat blev det ifrån Mamma Teresa i Landskrona. Kan verkligen rekommendera deras pizzor. Tunn botten som är krispig. Dessutom är den gjord på durumvete ifrån Hven.


Min nya tränings outfit.
Tröja Reebok och byxa Casall.
Mina ögonstenar! (en fattas dock)




Selma valde Alice bur....

Se så knottrig hon är! Stackars liten. Är mest orolig att inre organ oxå ska svullna upp.

Stackars plutt...

Ella som klämt in sig i bia bädden.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!