söndag, juni 21, 2009

Midsommarafton

Här kommer lite bilder på midsommarafton kvällen hemma hos Alex pappa Lasse.
Det bjöds på god mat som alltid.
Som tur är så hann de precis dansa klart runt stången innan jag kom förbi efter jobbet.
Alex är fortfarande krasslig och kom ungefär samtidigt som mig.
Alex systerson Svante var glad att Alice oxå fick komma på besök.
De två lekte med bilar, bollar och delade på korv.
Efter jordgubbarna körde jag hemåt för att lägga mig eftersom en ny arbetsdag väntade runt hörnet.
------
Hier ein paar bilder vom midsommer fest bei Alex vater Lasse.
Es gab wie immer gutes essen.
Bin nach der arbeit gleich hingefahren und habe das mit den ganzen anzen verpasst (glücklicherweise).
Alex geht immer noch nicht so gut und er kam auch erst später vorbei.
Der sohn von Alex schwester Svante war sehr fröhlich das Alice auch mit dabei war.
Die beiden haben mit autos und bälle gespeilt und zusammen wurst geteilt.
Nach den erdbeeren bin ich nachhause gefahren um schlafen zu gehen weil ein neuer arbeitstag um die ecke wartete.







Det sjungs alltid med denna skara






Svante fick agera underhållare åt alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!