måndag, juni 01, 2009

Vanlig måndag

Varmt har det varit idag. Knappt man har kunnat ligga ute i solen uppe på däcket en längre stund.
Har städat upp lite i trädgården och gjort andra sysslor.
Vid två tiden körde jag hemifrån eftersom jag hade bokat en tid på LenHud sen en tid tillbaka.
Jag fick mina ögonfransar samt bryn färgade och jag fick även en ryggmassage som var jätteskön.
Ett paket kom till oss idag.
Det var Alice badrock jag hade beställt på nätet.
Den var något stor men det går och fixa till.
Annars har Alice bara tagit det lugnt i värmen.
Hon har oxå flåsat en del och det brukar hon inte göra.
Alex kommer hem snart och då blir det mat och lite kvällsmys.
------
Es war sehr warmt bei uns heute.
Man konnte kaum auf der terasse eine längere stunde sistzen.
Habe ein bisschen im garten auferäumt und andere haushaltsachen gemacht.
Gegen zwei uhr bin ich los gefahren weil ich vor einer zeit her mir eine rückenmassage und augenwimpern und augenbraun färbung beställt hatte.
Es war sehr schön die massage zu bekommen.
Ein paket kam heute an.
Es war Alice ihren bademantel den ich bestellt hatte.
Der ist ein bisschen zu gross aber das kann man ändern.
Sonst hat sie auch nicht viel heute gemacht. Sie fand es auch zu heiss.
Alex kommt bald nachhause und denn gibs essen und abendkuscheln.

Bild från nätet / blid vom netz



2 kommentarer:

  1. Anonym2/6/09

    Va fin Alice blev. Hoppas att allt är bra med er. vi hade kanske kunnat klämma in en fika nu när du har komp?!?! Kram kram Cindy

    SvaraRadera
  2. Alice, Alice...
    Du är härmed omdöpt till "BrottarBrita"!
    När du tröttnar på dina föräldrars tilltag kan du flytta in till oss ;)

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!