onsdag, juni 10, 2009

Tis 9/6

Igår var en lugn dag. Tror att min förkylning har kommit tillbaka.
På eftermiddagen körde jag iväg och handlade lite kläder och skor till mig.
Handlade oxå några smycken och blommor till mina amplar samt bytte batteri på mina klockor. (Sånt man annars inte gör)
När Alex kom hem från jobbet så lagade vi hemmagjord pizza tilsammans.
Kvällen försvann alldeles för fort.
-----
Gestern war ein ruhiger tag. Glaube meine erkähltung ist wieder zurück gekommen.
Am nachmittag bin los gefahren und haben mir ein paar klamotten und schur gekauft.
Habe auch schmuck und blumen gefunden. Batterie für meine uhren habe ich auch getauscht bekommen (was man sonst nie macht)
Als Alex abends nachhause kam haben wir zusammen eigene pizza gemacht.
Der abend verging viel zu schnell.



1 kommentar:

  1. Hej Julle! Hoppas att allt är bra med dig. Nice shopping :) Var hitta du de bruna skorna, superfina!!!
    Topparna och klänningen med för den delen.
    Ha det bra Kram Kram Cindy

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!