måndag, november 03, 2008

La Roche...

Nu så ska vi uppdatera bloggen lite. Det har varit en hel del på gång i helgen samtidigt som vi förbereder oss inför resan. I fredags var det dax för spruta nummer två i armen. Vi båda tyckte att det gjorde mer ont denna gången än första. Sköterskan menade att det troligen låg i hennes sätt att ge sprutan...? Nåväl.. Därefter körde Alex mig till Gustav Adolfs Torg för att jag skulle möta upp Arzu i hennes butik Femilet. Denna kväll skulle vi bara bli tjejer som hade trevligt. Vi hade bokat bord på La Roche på Lilla Torg. Vi blev fem tjejer totalt. Arzu, Carina, Krista, Tea och jag. På La Roche serverar man tapas. Det var jättegott! Och de hade massor att välja mellan. Anledningen till att vi gick ut och åt var även för att Krista hade kommit ner ifrån Stockholm och hon skulle firas lite... eftersom hon hade ju på något sätt lyckats bli gravid där uppe i Stockholm! Såklart vet vi vem fadern är. En bra kille... Vi är alla spända på det lilla knytet och tyvärr är det även ett tecken på att vi inte är de små barnen längre som lekte på gården för många många år sedan. Ångest!!


Krista. Enda bilden jag fick på henne den kvällen...

Jag och Carina


Spanska våfflor med Mörk choklad och brandy






Arzu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!