söndag, december 21, 2008

Tjejträff

Efter en lång arbetshelg så blev det träff med tjejerna på kvällen. Vi hamnade som nästan alltid på Mascot. Det blev lite mat och en massa skvaller... Efter det körde vi hem till Arzu igen för en fika med glögg och hembakade kanelsnäckor. Jättegott!
Nu är det dax för sänghalmen för min del. Alice verkar vara av en annan mening.
När jag körde in på uppfarten så såg jag en räv. Kan jag ha sett fel? Eftersom det var för stort för en katt och den rörde sig inte som en hund. Hade samma kroppsform och svans som en räv.. Godnatt.
----
Der lange wochenende ist vorbei. Nach der arbeit habe ich meine mädels getroffen. Wir waren essen und haben viel blödsin erzählt.
Danach sind wir wieder nachhause zu Arzu gefahren und haben ein bisschen glühwein und schöne heimgemachte zimtscnecken gegessen.
Ich glaube ich habe heute abend einen fuchs gesehen. Es war zu gross für eine katze und es ist nicht so gelaufen wie ein hund.
Jetzt werde ich mich ins bett schmeissen. Alice hat eine andere meinung.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!