onsdag, september 09, 2009

Jä**a telia!

Alltså jag säger bara jävla telia!
Ända sen vi har fått med dem att göra så har det varit problem.
Mer problem med dem än alla våra andra avtal tillsammans!
Fick ett brev idag utav dem där det stod att vi har beställt nytt telefonnummer.
Vaa?! När då?? Och varför skulle vi göra det!!?? Har ju precis fått ett nummer!
Inte nog med det, i brevet står det även:
Kostnaden för ändringen får du på din telefaktura.
Om du har frågor är du välkommen att ringa vår kundtjänst på 90 200.
Frågor??! Jo visst har jag frågor.. Fan alltså. Att det aldrig ska gå smidigt med dem.
Fy för telia säger jag bara.
Ahhh är så arg på mig själv dessutom, att jag valde att öppna ett kuvert ifrån telia precis innan man ska gå och lägga sig.
Fan fan fan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!