måndag, mars 23, 2009

Gratis lockar många

Jag la upp en annons på blocket om gratis ved vid 20:30 idag.
20:55 kom första mailet. Sen dess slutar inte mailen att komma.
Just nu har jag fått nio mail och klockan är bara 21:45.
Folk är som galna när saker är gratis.
Men som jag skrev till alla så är det en del som har svarat redan och att det som finns kvar sen är bara att ta med sig.
Har liksom inte lovat veden till någon.
De flesta kunde redan komma med släpet imorgon.
Kul att vissa kan komma bara sådär och att de dessutom har släp.
Sålänge de inte slåss på tomten så är det väl ok. (Annars får jag be grannarna skicka ut sina bestar ;-) )
Får se om någon stör Alex när han sover....hoppas inte!
----
Uppdatering:
Klockan är nu 22:23. Har fått in 14 mail. Jag har dock inte svarat alla.
Det är inte klokt!
----
Uppdatering 090324:
Gick upp 04:30 idag.
Kollade mailen och 6 personer till hade mailat angående veden!
----
Uppdatering:
Har fått 5 mail till mellan 05 och 09.

-

1 kommentar:

  1. Anonym23/3/09

    Ha Ha Ha HA....Fick en bild i mitt huvud att folk kommer dit med bilar och släp och börjar slåss som galningar. Men som du säger...allt för att det är gratis...
    Säg bara till när ni vill träffas, vi kan så fort vi är lediga? Bowla kanske?!?!
    Hoppas att allt är bra med er kramen!!Cindy

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!