söndag, mars 15, 2009

Veckoslutet

Jiippiiii jobbhelgen är över!
Gud såhär trött har jag inte varit på länge.
Inte direkt kul att börja med 36 timmar på tre dagar när man varit ledig i 3 veckor.
Men det gick lugnt och sansat till på jobb... Fick skälla lite men annars var allt som vanligt.
Efter jobb åkte jag förbi mamma igen. Det bjöds på ugnsbakad lax. Mums.
Tok Alice var såklart med och hade all världens energi idag!
Vet inte om Alex hade henne uppbunden idag medans han sov men hon var som besatt.
Flög runt över golvet hos mamma och flåsade på alla. Inte nog med det, hon pep med leksaken som en rabiessmittad terrier...
Lite filmbevis finns här nedan. ;-)
Nu ska det sovas. Tokan sover redan i soffan.
Själv behöver man skönhetssömn nu. Har en nerv på ena ögonlocket som driver mig vansinnig! Det rycker och drar hela tiden. Och detta kan pågå i flera veckor innan det lägger sig ett tag för att börja om helt igen.
Vissa säger att det beror på stress och det tvivlar jag inte på men vi måste ju jobba för att kunna leva lite lyxliv juuu...
Men 12 timmars pass utan direkt lunch är väl inte det bästa kanske.
Får väl möjligtvis följa mina två närmsta kollegor då....de blev på tjocken båda två.
Nej nu svamlar jag gojja... Dax för sängen så att man får lite vett i huvudet igen.
Haj!
--------
Übersetzung kommt!





Godis tackas det aldrig nej till


Ser dom inte konstiga ut? Bad dem sitta stilla.

Alice ska alltid fjäska till sig saker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv något roligt vet jag!