onsdag, mars 25, 2009

Skön morgon

Vaknade idag av att Alice låg bredvid mig, tittade på mig och viftade på svansen.
Det var andra vaknandet egentligen. Var uppe en gång innan imorse när Alex kom hem.
Känner mig rätt utvilad. Har inte gjort så på länge.
Ögonrycken är dock kvar och stör :-(
Jobbade 13 timmar igår. Så nu ska jag verkligen vara ledig några dagar.
Solen skiner på riktigt! Inte bara i fem minuter.
Kanske det som får en att må bra och trivas.
Så...nu är det frukost som gäller.
----
Bin heute aufgewacht als Alice mich angekugt hatte und mit den schwanz gewedelt hat.
War eigentlich vordem schon einmal wach als Alex nachhause kam.
Fühle mich ausgeruht heute und das war lange her.
Meine augenzuckung sind aber noch da.
Gestern habe ich 13 stunden gearbeitet. Also werde ich ein paar tagen frei haben.
Die sonne scheint heute! Und nicht nur für fünf minuten.
Vielleicht desshalb geht es einem gut.
Så...jetzt ist frühstück essen angesagt.
Du Susi! Wir haben jetzt auch New Yorker und Deichmann bei uns im center!
Bald wohne ich wohl auch in Deutschland hehehe...

1 kommentar:

  1. Hej Julle, tack för hälsningen! Idag var det mkt bättre med farmor så det känns bra. Hoppas ni får sköna lediga dagar innan det är dags för långhelgen, kram Lena

    SvaraRadera

Skriv något roligt vet jag!